Jaarlijkse Sponsorclub uitje A-B en C sponsoren.

Dit jaar zijn we met het sponsorclub uitje bij de Goudse Voetbalvereniging De Jodan Boys geweest. Er stond een wedstrijd tussen DJB en SC Feyenoord op het programma.
De A.B en C sponsoren van VvS werden hartelijk ontvangen door de business club leden van DJB.

Door dit regionale uitje waren er veel bekende gezichten en ontstonden er al snel leuke en hartelijk gesprekken. Het weer zat mee en de wedstrijd was spannend maar eindigde uiteindelijk in een m 1-1 gelijkspel.
Na afloop werden wij getrakteerd op een heerlijk buffet. En met een hapje en een drankje was de middag compleet.
Wij danken de business club van DJB voor hun inzet en uitnodiging. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

A-B en C sponsoren. Dank voor de aanwezigheid en hopelijk tot een volgende trip.

Met vriendelijke groet.

De sponsor commissie