V.V. Stolwijk is op zoek naar een hoofdtrainer

Voetbalvereniging V.V. Stolwijk is op zoek naar een hoofdtrainer voor de selectie. Afgelopen maand hebben wij als vereniging de overstap gemaakt van de zondag 3e klasse naar de zaterdag 4e klasse. Aankomend jaar starten wij met een jonge, ambitieuze groep aan een nieuw seizoen en een nieuw tijdperk voor onze vereniging in het zaterdagvoetbal.

Hiervoor zijn wij op zoek naar een trainer die voldoet aan de volgende competenties:

COMMUNICATIE
– Is sociaal en communicatief vaardig;
– Staat open voor feedback vanuit de groep en het bestuur/technische commissie en is in staat dit om te zetten in concrete actie(s);
– Is een teambuilder.

EMPATISCH VERMOGEN
– Is ambitieus en enthousiast;
– Draagt de normen en waarden van de vereniging uit;
– Toont betrokkenheid bij de club;
– Staat in de vereniging en boven de groep;
– Kan omgaan met tegenslagen, teleurstellingen en conflicten.

SAMENWERKEN
– Staat open en zet zich in voor een goede samenwerking met het kader binnen de vereniging.

KENNIS EN ERVARING VOETBALZAKEN
– Heeft ervaring als hoofdtrainer;
– Heeft interesse in jeugdvoetbal;
– Heeft een voetbalvisie die gericht is op verzorgd voetbal;
– Is minimaal in het bezit van het diploma UEFA B.

Het takenpakket bestaat uit:
• Training van het 1e elftal op dinsdag- en donderdagavond van 20:00 t/m 21:30 (in overleg);
• Begeleiden en coachen van het 1e elftal tijdens de wedstrijden;
• Werkt intensief samen met de trainers van het 2e en JO 19-1;
• Heeft regelmatig overleg met de technische commissie Senioren.

De trainer moet de ambitie hebben om het eerste elftal op een hoger niveau te brengen, waarbij van hem wordt verwacht dat hij rekening houdt met de mogelijkheden en onmogelijkheden van een dorpsclub. Wij bieden een enthousiaste spelersgroep met enkele ervaren krachten, prima werkomstandigheden op een mooi sportcomplex.

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met Koos Burger, bestuurslid technische zaken bereikbaar op 06-12854001

Sollicitaties kunt u per mail sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. Sollicitatie trainer VV Stolwijk