Vrijdag 6 september Aftrapdag 2019

Op vrijdag 6 september 2019 wordt er door de Activiteitencommissie van VV Stolwijk voor de tweede keer een Aftrapdag georganiseerd. Deze dag is voor jong en oud en zal het nieuwe seizoen inluiden voor de voetballers, maar is ook bedoeld als kennismaking met VV Stolwijk voor niet-leden.

Op deze dag zullen er vanaf 16.00 uur verschillende activiteiten plaatsvinden op het terrein van VV Stolwijk. We beginnen met het serieuzere werk, maar eindigen weer met doldwaze taferelen! Deelnemers moeten minimaal 5 jaar zijn, maar voor de allerkleintjes zijn er genoeg speelmogelijkheden aanwezig.

Vorig jaar kwamen de ouderen pas later aan bod, dit jaar willen we de groepen gemengd (jong en oud) indelen. Zo kunnen kinderen met hun ouders/ooms/tantes/opa/oma etc. de activiteiten gaan beleven. We maken een groepsindeling en een schema, welke voor de start van de Aftrapdag gedeeld zal worden. Later aanschuiven is dan ook geen probleem.

En net als vorig jaar kan er in de avond met een eigen groepje deel worden genomen aan de spellen!

Tijdens deze dag worden de deelnemers voorzien van eten en drinken. Aan het eind van de georganiseerde activiteiten blijft de kantine open (met muziek) om met zijn allen gezellig bij te komen van deze sportieve middag en avond.

In de avond zal tevens de officiële opening van de 2e fase van de verbouwing plaatsvinden. Extra motivatie om aanwezig te zijn dus! 😉

Aanmelden kan via het aanmeldformulier. Deze moet voor 8 juli 2019 ingeleverd zijn via de mail of bij één van de leden van het activiteitenteam.
Zijn er vragen? Spreek ons aan of mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zijn ook te vinden op facebook: Activiteitencommissie VV Stolwijk.

Met vriendelijke groeten,

Activiteitencommissie VV Stolwijk