Jan Boer geridderd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau

Vandaag is lid van (o.a.) de VV Stolwijk Jan Boer geridderd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Alhoewel, hij is gebeld door Burgemeester Cazemier met de mededeling, dat zodra de mogelijkheid daar is, Jan geridderd zal worden. Wij willen Jan van harte feliciteren met deze prachtige benoeming! Daarnaast willen wij Jan danken voor zijn vele jaren inzet bij de voetbal en hopen dat hij dit nog vele jaren voortzet!

De Gemeente Krimpenerwaard meldt op de website het volgende over Jan:

"VV Stolwijk, IJsclub Stolwijk, Oranjevereniging Stolwijk, Speelweek Stolwijk, St. Local Heroes Obstacle Run en Comité Jaap van Dirke Peperkoekshow hebben met elkaar gemeen dat Jan Boer er als vrijwilliger, zeer loyaal, trouw en actief is als vrijwilliger. Al ruim 30 jaar zet hij zich in voor deze Stolwijkse verenigingen en daarmee voor alle Stolkers. Daarnaast was hij ook lid van de sportraad Vlist."

Jan Boer geridderd