UPDATE Corona maatregelen - sept. 2020

Per dinsdag 29 september 18:00 uur gaan er weer nieuwe Corona maatregelen in, welke gelden voor een ieder bij de V.V. Stolwijk. We verwachten dan ook dat een ieder zich aan deze maatregelen houdt.

• De kantine is vanaf vandaag voorlopig voor 3 weken gesloten, dat geldt voor trainingsavonden en wedstrijddagen
  • Teams die klaar zijn met hun training of wedstrijd, dienen het sportcomplex zo snel mogelijk te verlaten. Volgens de bestaande NOC*NSF protocollen worden spelers na hun training en/of wedstrijd gezien als bezoekers. Vandaar deze maatregel! Dus niet blijven hangen, als je klaar bent, ga je naar huis!
  • Het meenemen van eigen drank naar het sportpark was, is en blijft verboden! Voor thuisspelende teams zal bij constatering door het bestuur passende maatregelen worden genomen.
  • De voorzieningen van een kan limonade of een pot thee in de rust van de wedstrijd, zal vooralsnog gewoon door blijven gaan.
  • Er zijn geen bezoekers toegestaan bij trainingen en (oefen) wedstrijden.
  • Voor jeugdteams (t/m 17 jaar) die V.V. Stolwijk bezoeken voor een wedstrijd, geldt dat de ouders die rijden gezien worden als teambegeleiding. Zij vallen niet onder de regels voor toeschouwers en mogen dus blijven kijken naar de wedstrijd. Hiervoor geldt wel de 1,5 meter regel. Neem geen extra toeschouwers mee naar de wedstrijd!
  • Voor thuisspelende ploegen geldt dat de ouders NIET onder de teambegeleiding vallen. Laat uw kind omgekleed (en bij voorkeur op voetbalschoenen) naar de wedstrijd komen, indien hij/zij hulp nodig heeft bij het omkleden.
  • Ouders die kinderen naar het sportcomplex in Stolwijk brengen, moeten de kinderen voor het toegangshek afzetten. Daarna worden ze door de trainer/coach opgevangen. Na afloop van de wedstrijd kunnen de kinderen weer bij de uitgang (in de Sportlaan) worden opgehaald.

De KNVB komt morgen met een standpunt/advies voor clubs over hoe de competitie met begeleiding van de clubs het beste voortgezet kan worden. Wij vragen uw begrip voor het doorvoeren van bovenstaande regelgeving. Tevens wijzen we een ieder erop, dat zodra het Sportcomplex van de V.V. Stolwijk betreden wordt, u ervoor kiest de genoemde maatregelen en regelgeving op te volgen.