Update Corona maatregelen - maart 2021

Na de toespraak van het kabinet zojuist (ma. 8/3), zijn de regels weer iets aangepast. Per volgende week dinsdag, 16 maart, gelden er aanpassingen voor alle 27 plussers. Per deze week geldt er wederom een aangepast schema voor de jeugd, dit omdat ook de dames, selectie en zaterdag voor een groot deel bestaan uit spelers/speelsters jonger dan 27 jaar en ook zij de mogelijkheid moeten hebben om gewoon te kunnen trainen.

Het aangepaste schema is via deze link te downloaden en/of op te slaan: Trainingsschema Update 04-03-2021.

• Iedereen van 27 jaar en ouder mag momenteel met max. 2 personen tegelijk met een afstand van 1,5 meter tot elkaar sporten. Per dinsdag 16 maart a.s. zal dit worden aangepast naar max. 4 personen tegelijk, met een afstand van 1,5 meter tot elkaar.

• Voor iedereen tot 27 jaar geldt dat er alleen getraind zal worden en er daarnaast alleen onderlinge wedstrijden gespeeld mogen worden, binnen de teams van V.V. Stolwijk onderling. (bijvoorbeeld JO12-1 tegen JO12-2 of JO16-1 tegen JO17-1 en momenteel ook bijv. een deel selectie (< 27 jaar) tegen de JO19)

• Naast de kantine blijven ook de kleedkamers en de douches gesloten. Dit geldt tijdens alle activiteiten, dus ook tijdens trainingen en onderlinge wedstrijden.

We wijzen een ieder er nogmaals op, dat zodra het Sportcomplex van de V.V. Stolwijk betreden wordt, u ervoor kiest de genoemde maatregelen en regelgeving op te volgen. Zodra er een update van de maatregelen plaatsvindt, leest u dat via onze nieuwsbrief, op de website en via onze social media kanalen.