Inloopavond zaterdag/zondagvoetbal
Prestatief voetbal op zaterdag of zondag is een steeds terugkerende discussie binnen district West II en daarmee dus ook binnen V.V. Stolwijk. Om dit verder te onderzoeken heeft het bestuur van V.V. Stolwijk een werkgroep opgericht. De werkgroep heeft inmiddels een enquête afgenomen bij de spelende leden van de zondag en een deel van de jeugd. Ook worden er interviews gehouden met de betrokken commissies.

Verder wil de werkgroep dat ieder lid, vrijwilliger, sponsor, supporter of betrokkene van V.V. Stolwijk de kans krijgt om vragen te stellen, ideeën en/of opmerkingen te geven over het voetballen op zondag en/of zaterdag. Daarom wordt er op maandagavond 8 april 2019 een inloopavond georganiseerd van 19.30 tot 21.00 uur in de kantine van VV Stolwijk.

Je bent hierbij van harte uitgenodigd!

Sportieve groet,
werkgroep Zaterdag/Zondag V.V. Stolwijk,