Vacature Trainers JO17 en JO19

Vacature Stolwijk

Voetbalvereniging Stolwijk is voor het seizoen 2024/2025 op zoek naar een trainer voor zowel onze onder JO17-1 en onze JO19-1, beide uitkomend in de 1e/2e klasse.

Wat zoeken wij als vereniging:
Een trainer met initiatief en creativiteit die binnen de vastgestelde spelprincipes van VV Stolwijk in staat is zelfstandig, een ploeg positief te sturen en te begeleiden. Daarnaast kan en wil je met jouw visie en passie op een didactische wijze de spelers van het team helpen een stap te maken hun ontwikkeling. Wij bieden een passende vergoeding en een uitdagende functie in een veilige werkomgeving. Wij gaan ervan uit dat je openstaat voor samenwerking en de voetbalvisie zoals beschreven in ons technisch beleidsplan onderschrijft.

Kenmerken met betrekking tot de persoonlijke vaardigheden:
- Is in het bezit van VC 2 (Uefa C) of bereid dit te behalen;
- Heeft ervaring met het begeleiden van (jonge) spelers;
- Is duidelijk, direct en transparant in zijn communiceren naar het team;
- Heeft autoriteit en overwicht;
- Heeft oog en begrip voor de verenigingscultuur van VV Stolwijk;

Taken:
· Je verzorgt 2 keer per week de training
· Je coacht op wedstrijddagen
· Je werkt conform het beleidsplan
· Je bent aanwezig bij thema en jeugdkaderavonden
· Je legt verantwoording af aan Hoofd Jeugdopleiding

Heb je interesse of wil je informatie, neem dan contact op met: Jeugdcommissie V.V. Stolwijk
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. / Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.