gedragsregels

GEDRAGSREGELS

4 soorten gedragsregels waar we ons aan houden binnen de V.V. Stolwijk

Voor functionarissen (PDF)

Voor trainers/coaches en begeleiders (PDF)

Voor scheidsrechters en officials (PDF)

Voor sporters (PDF)

AANNAMEBELEID

Vrijwilligers melden zich aan bij de Jeugdcommissie of bij het Hoofdbestuur. Hier wordt de benodigde informatie vast gelegd van de vrijwilliger (mocht deze nog geen lid zijn van de vereniging) en zullen hem/haar ook de gedragsregels inzake de groep waar deze vrijwilliger actief voor wordt met hem/haar gedeeld worden. (zie de 4 soorten gedragsregels) Ook wordt de vrijwilliger gewezen op het aanwezig zijn van de 2 vertrouwenspersonen welke we binnen de V.V. Stolwijk hebben. Vervolgens wordt er namens de vereniging een aanvraag VOG in gang gezet. V.V Stolwijk bespreekt met de persoon de taken en beslist of dit voor de vrijwilliger passend is.

VERTROUWENSPERSONEN

V.V. Stolwijk maakt zich sterk voor een veilig sportklimaat. Binnen de V.V. Stolwijk zijn er daarom 2 vertrouwenspersonen actief: Sabrina Lorsé en Stefan van Kuijeren. Zij worden ook apart op de website genoemd en apart vermeld in de jaarlijkse seizoensgids welke de club uitbrengt.

MAATREGELEN GEDRAG

Grensoverschrijdend gedrag, helaas de laatste tijd een onderwerp wat veelbesproken is. Maar ook daar hebben we bij de V.V. Stolwijk een stappenplan voor met maatregelen. (PDF). V.V. Stolwijk maakt zich sterk voor een veilig sportklimaat.