Prestatievoetbal V.V. Stolwijk naar zaterdag
Afgelopen tijd is er veel beweging geweest rondom de toekomst van het zaterdag/zondag voetbal bij V.V. Stolwijk. Vanaf eind maart is er een werkgroep in het leven geroepen die de mogelijkheden en behoeften binnen onze vereniging in kaart heeft gebracht. Naar aanleiding van deze resultaten en adviezen heeft het hoofdbestuur een aantal acties ondernomen.

De resultaten van het onderzoek en de acties zijn gisteren gepresenteerd tijdens een buitengewone ledenvergadering. De agenda met inhoud, resultaten en adviezen zijn hier te lezen.

Aan het het einde van de vergadering heeft het hoofdbestuur een voorstel gedaan en gevraagd aan de vergadering/leden om hier akkoord mee te gaan. Het voorstel luidde:

Selectie
1e elftal overstap naar de zaterdag 4e klasse
2e elftal overstap naar de zaterdag 4e klasse

Dames
Seizoen 2019/2020: ongewijzigd actie in de zondagafdeling
Seizoen 2020/2021: verplaatsing naar de zaterdagafdeling

Overige elftallen
De overige heren restelftallen blijven op zondag voetballen. Het bestuur gaat proberen om in overleg met de KNVB alle wedstrijden op zondag tegelijk thuis te laten spelen.

Er zijn geen gevolgen voor de 3x 7/7 heren teams en het 7/7 dames team.

Na stemming heeft de vergadering met dit voorstel ingestemd. Prestatievoetbal bij V.V. Stolwijk verhuist per volgend seizoen naar de zaterdag afdeling.