PROGRAMMA & UITSLAGEN

Onder de volgende knoppen zijn de wedstrijden en recente uitslagen te vinden:

thuis

Het thuisprogramma van VV Stolwijk voor maximaal de komende 14 dagen

uit

Het uitprogramma van VV Stolwijk voor maximaal de komende 14 dagen

uitslagen

De uitslagen van wedstrijden gespeeld door teams van VV Stolwijk van de laatste 7 dagen

Actueel nieuws van www.voetbal.nl  en www.onsoranje.nl

Beker- en competitiewedstrijden worden automatisch overgenomen vanuit de database van de KNVB, dus zijn altijd up-to-date (mits verenigingen wijzigingen gelijk doorgeven aan de KNVB uiteraard).

AFGELASTINGEN

Blijf NOS teletekst pagina 603 bekijken over een algehele of gedeeltelijke afkeuring. Onze vereniging valt onder West II. Stolwijk 1 en Stolwijk 2 komen uit in de A-categorie en alle andere elftallen in de B-categorie (waaronder ook de vrouwen en alle jeugdteams).

Indien er geen kruisje staat, dan bepaalt de verenigingsconsul of er gespeeld gaat worden. Wordt de keuring overgelaten aan de verenigingsconsul, bel dan vanaf 08:15 uur naar V.V. Stolwijk op telefoonnummer 0182-341520. Of houd het programma in de gaten op de website of via de app van Voetbal.nl. Vaak kost het veel tijd en langdurige moeite om de kantine van de tegenpartij te pakken te krijgen.

Bij afkeuring van thuisduels moet de eigen consul de tegenpartij en eigen scheidsrechter inlichten. Daarnaast worden de afgelastingen in de app van Voetbal.nl gezet. Om 08:00 uur hebben de consul en het dienstdoende bestuurslid werk genoeg om iedereen tijdig in te lichten. Wij gaan uit van je begrip hiervoor.