Club info

BESTUUR

Het bestuur van Voetbalvereniging Stolwijk bestaat uit 6 personen. Hieronder vind je de contactgegevens.

Voorzitter Jan Anker 0182-341520
Secretaris Dennis Klos 0182-341520
Bestuurslid sponsor zaken N.n.b. 0182-341520
Bestuurslid facilitaire zaken N.n.b. 0182-341520
Bestuurslid technische zaken Jasper Verdoold 0182-341520

VERTROUWENSPERSONEN

V.V. Stolwijk maakt zich sterk voor een veilig sportklimaat. Binnen de V.V. Stolwijk zijn er daarom 2 vertrouwenspersonen actief: Sabrina Lorsé en Stefan van Kuijeren. Zij worden ook apart op de website genoemd en apart vermeld in de jaarlijkse seizoensgids welke de club uitbrengt.

COMMISSIES

Voetbalvereniging Stolwijk heeft een platte structuur. Alle uitvoerende taken zijn onderverdeeld in diverse commissies.

Klik op een van de commissies voor meer informatie.

Jeugdcommissie
Damescommissie
Tentenkampcommissie
Activiteitencommissie
Sponsorcommissie
PR & Communicatie commissie
Kledingcommisie

LID WORDEN

Wil je lid worden? Download het inschrijfformulier dan hier. Heb je vragen? Neem dan contact op met Hoofdbestuur (senioren) via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via de Jeugdcommissie via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

De contributie is ingedeeld in leeftijdscategoriën. Deze ziet er als volgt uit:

Soort lidmaatschap
€   18,50
Donateur (65+)
€   10,00

Het voetbalseizoen loopt van 1 juli t/m 30 juni. Bij tussentijdse opzegging blijf je contributie verschuldigd t/m 30 juni van het lopende seizoen.

De inning van de contributie geschiedt via ClubCollect. Een keer per jaar krijg je een bericht waarin je kan aangeven in hoeveel termijnen je de contributie wilt betalen. Dit kan in maximaal 6 termijnen, met een interval van 30 dagen.

Bij inschrijving wordt éénmalig een bedrag van € 12,50 voor senioren (18 jaar en ouder) en € 7,50 voor junioren (tot en met 17 jaar) in rekening gebracht.

Opzegging dient schriftelijk te geschieden bij:
Voetbalvereniging Stolwijk
T.a.v. de ledenadministratie
Postbus 5, 2820 AA Stolwijk

Voetbalvereniging Stolwijk is een vereniging die al jarenlang het middelpunt is van de kern van Stolwijk. Met ruim 500 leden en eens zo veel vrijwilligers is er altijd wel wat te doen op het sportcomplex. Voetbalvereniging Stolwijk is sinds het seizoen 2019/2020 prestatief actief op de zaterdag met 2 herenteams, maar heeft ook nog een 3-tal teams welke actief zijn op de zondag.De dames (prestatief) en een 3e, recreatief elftal, zijn sinds het seizoen 2020/2021 ook actief op de zaterdag.Daarnaast zijn er drie 7 tegen 7 herenteams die op donderdagavond spelen en een 7 tegen 7 vrouwenteam dat op vrijdagavond speelt.

Ook de jeugd is goed vertegenwoordigd. In iedere leeftijdscategorie zijn er een of meerdere elftallen. De senioren bestaan uit leden van 18 jaar en ouder. De jeugd heeft een indeling als volgt.
Pupillen = jongens en meisjes van 5 tot 12 jaar
Junioren = jongens en meisjes van 12 tot 18 jaar

De indeling van de jeugd vindt plaats met als peildatum 31 december van het vorig jaar. Bij de start van de competitie in september worden de teams ingedeeld, waarbij dus allereerst de leeftijd van de spelers op 31 december van het vorige jaar is bepaald.

VRIJWILLIGERS

Voetbalvereniging Stolwijk is een rijke vereniging als het gaat om vrijwilligers. Vele vrijwilligers zijn dagelijks aan de slag om het sportcomplex te houden zoals het nu is. Ondanks dat we vele vrijwilligers hebben, komen we op sommige plekken toch nog handjes tekort. Het meest nijpende is op dit moment toch echt de bardienst. De bar is een grote factor die onze vereniging draaiende houdt.

Heb je interesse om vrijwilligerswerk te doen (hoe klein de dienst ook lijkt te zijn)? Mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor alle mogelijkheden.

HUISREGELS

Hier kun je de huisregels van Voetbalvereniging Stolwijk downloaden.

Allemaal leuke regels, maar het belangrijkste is dat ze nageleefd worden en dat we elkaar daarbij ook ondersteunen. Ook geldt het spreekwoord “goed voorbeeld, doet goed volgen”.

Met andere woorden; besef dat elk gedrag van welke aard dan ook gezien wordt door onze jeugdspelers. En zij zijn onze toekomst!

Geef dus het goede voorbeeld. Nog belangrijker is dat we onze jeugdspelers ook opvoeden met dergelijke regels. Schroom dus niet om bij gelegenheid deze groep hier op te wijzen en dit op een manier te doen zodat ze ook begrijpen waarom.