Vacature train(st)er Stolwijk Dames

Vacature Stolwijk

Voetbalvereniging V.V. Stolwijk is op zoek naar een enthousiaste train(st)er voor ons dames elftal, welke aankomend seizoen uitkomt in de 4e klasse op zondag. Ben jij of ken jij een iemand die de ambitie heeft om het niveau van dit team te verhogen en te werken met een enthousiaste groep dames, reageer dan snel op deze vacature.

Voor deze functie zoeken wij een train(st)er die voldoet aan de volgende competenties:

• Is sociaal en communicatief vaardig;
  • Is ambitieus en enthousiast;
  • Is een echt verbinder en team man/vrouw;
  • Draagt de normen en waarden van de vereniging uit;
  • Moet passie hebben voor het damesvoetbal;
  • Aandacht hebben voor ontwikkeling en inpassen van jeugdige spelers;
  • Bezit over een natuurlijk overwicht op de spelersgroep;

Het takenpakket bestaat uit:

• De trainingen verzorgen op dinsdag- en donderdagavond van 20:00 tot 21:30 uur;
  • Per seizoen 2020/2021 ook het coachen van de wedstrijden van het dames elftal. Dit jaar worde de thuiswedstrijden op zondag gespeeld, voor volgend seizoen staat een overstap naar de zaterdag op de planning;
  • Communiceren en samenwerken met coach en elftalbegeleiding, trainer/coach hoogste meisjes junioren elftal.

De train(st)er krijgt een groep dames welke een mengeling is van dames die overkomen uit de junioren en een groep dames die al heel wat jaren ervaring heeft op het spelen op senioren niveau. Er wordt verwacht dat hij/zij rekening houdt met de mogelijkheden en onmogelijkheden van een dorpsclub. Wij bieden een jonge, enthousiaste spelersgroep en prima werkomstandigheden op een mooi sportcomplex.

Voor verdere informatie kan je contact opnemen met Koos Burger, bestuurslid technische zaken, bereikbaar op 06-12854001. Sollicitaties kan je per mail sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. sollicitatie trainer dames.