Wedstrijdschema's Stolwijk 1 en 2

De competitie indelingen zijn bekend en ook de nummeringen om tot een compleet speelschema te komen. zijn bekend. En er wordt voor Stolwijk 1 en 2 niet verkeerd gestart op de zaterdag! Beide teams starten met een thuiswedstrijd, Stolwijk 2 trapt af tegen Soccer Boys 5 om 13:00 uur. Daarna is er gelijk een heuse kraker om 15:30 uur, Stolwijk 1 speelt dan tegen Bergambacht 1. Natuurlijk wil een ieder graag weten wanneer al die andere wedstrijden gespeeld gaan worden, wanneer er uit en thuis gespeeld wordt en hoe laat.

Om het wat makkelijker te maken, hebben we de wedstrijdschema's van het 1e en 2e in een PDF gezet, zodat deze of opgeslagen kan worden op de computer (of telefoon) of uitgeprint kan worden. Zeker voor de mensen die wat minder werken met apps zoals voetbal.nl of niet zowel met de digitale apparatuur hebben van deze tijd, hopelijk een uitkomst!

Via deze link is het schema van Stolwijk 1 te downloaden: Wedstrijdschema Stolwijk 1.
En via deze link die van het 2e: Wedstrijdschema Stolwijk 2.

Als je op de link klikt, opent de PDF in een nieuw tabblad, van daar uit kan je kieze of je het bestand op wilt slaan of bijvoorbeeld wilt printen.