UPDATE Mededeling i.v.m. Coronavirus

Zoals vanmiddag al aangegeven, heeft het bestuur van de VV Stolwijk vanavond overleg gehad betreffende de maatregelen die door het Kabinet/RIVM afgekondigd zijn i.v.m. het Coronavirus. De KNVB heeft inmiddels aangekondigd dat alle voetbalwedstrijden in ieder geval t/m 31 maart worden uitgesteld. Daarnaast heeft de KNVB alle amateurverenigingen geadviseerd om ook geen trainingen, oefenwedstrijden of andere (grote) bijeenkomsten te organiseren.

Binnen de VV Stolwijk nemen we dit advies ter harte en zullen alle sportactiviteiten, naast alle wedstrijden, dus ook alle trainingen en eventueel geplande oefenwedstrijden of andere activiteiten afgelast worden. Ook hier geldt dat dit minimaal t/m 31 maart geldt, waarna een nieuwe update van de situatie zal volgen. Wanneer er tussendoor wijzigingen plaatsvinden, zullen we dit uiteraard via de website en onze kanalen via sociale media communiceren.

We hopen dat een ieder begrip heeft voor de genomen maatregelen, zodat we, wanneer de situatie dat weer toe laat, gezond met elkaar het veld weer op kunnen!

Het bestuur.