Kantine VV Stolwijk blijft voorlopig gesloten

Ondanks de versoepelingen van het kabinet die het mogelijk maken om sportkantines te openen per 1 juli is er besloten om de kantine bij VV Stolwijk gesloten te houden.

Alle mogelijkheden m.b.t. de regelgeving en (gezondheid)risico's zijn zorgvuldig afgewogen en er is besloten dat de totale verantwoordelijkheid niet bij enkele vrijwilligers kan liggen. Daarnaast is er door de regelgeving een beperkte capaciteit beschikbaar waardoor er maar een beperkt aantal leden naar binnen kunnen. Hierdoor moeten we als vereniging leden uitsluiten waarbij wij vinden dat de kantine toegankelijk moet zijn voor alle leden.

We houden de updates vanuit het kabinet nauwlettend in de gaten. We hopen uiteraard dat we als vereniging zo snel mogelijk terug kunnen naar de oude situatie!