Update vanuit het Bestuur

Beste leden,

Onlangs heeft de KNVB het scenario gepresenteerd dat in het meest gunstigste geval de amateurcompetities in het weekend van 16 en 17 januari weer van start gaan. Gezien de huidige situatie m.b.t. de Corona perikelen kunnen we dus voorzichtig constateren dat de activiteiten op ons complex, zoals we deze kennen, niet meer op gang komen dit kalenderjaar. Geen competitievoetbal meer met publiek op ons mooie complex en geen gezellige trainingsavonden meer met een volle kantine. Eigenschappen die onze vereniging juist zo uniek en gezellig maken.

Op dit moment kunnen we gelukkig nog wel trainingsactiviteiten organiseren voor de jeugdelftallen en worden er op zaterdag onderling nog wedstrijden gespeeld. De selectie traint, geheel in lijn met de Corona protocollen, op het veld of in de plaatselijke sportschool. Op deze manier proberen we met elkaar binnen de opgelegde maatregelen zoveel mogelijk actief te zijn voor iedereen.

Begin dit seizoen hebben we alle leden via onze nieuwe partner Clubcollect het betaalverzoek gestuurd voor de contributiegelden van het seizoen 2020/2021. Gelden die voor onze vereniging van levensbelang zijn. Met deze gelden kunnen we de vereniging samen draaiende houden en zijn we er met z'n allen klaar voor op het moment dat de activiteiten weer opstarten. Op het moment van schrijven zijn vrijwel alle contributies voldaan. Gezien de beperking in de activiteiten van de vereniging een enorm mooi gebaar van iedereen!

Naast de contributie inkomsten zijn ook sponsorgelden van essentieel belang voor onze vereniging. Misschien lijkt het wel eens vanzelfsprekend dat er veel reclameborden langs het veld hangen of dat bijna alle elftallen in een sponsor tenue lopen maar als je bij de verenigingen in de dorpen om ons heen kijkt is dit het niet. Veel van onze sponsoren worden hard getroffen door alle Corona maatregelen. Een mooi moment als lid van V.V. Stolwijk om bij uw aankopen nog eens extra te kijken naar onze sponsoren. Op deze manier kunnen we met z'n allen iets moois terugdoen voor alle sponsorbijdragen.

Hopelijk tot snel weer op onze mooie sportcomplex!

Sportieve groet,
Bestuur V.V. Stolwijk