Update Corona maatregelen - januari 2021
Na de persconferentie van afgelopen woensdag en het daaropvolgende debat van gisteren, is het Kabinet tot de beslissing gekomen om een Avondklok in te stellen vanaf morgen, zaterdag 23 januari. Dit houdt in dat per morgenavond van 21:00 tot 04:30 uur de volgende ochtend het niet toegestaan is om buiten te zijn, enkele uitzondering daargelaten.

Omdat we graag willen dat alle jeugdteams die mogen trainen, dit ook kunnen blijven doen, zijn er wat wijzigingen aangebracht in het trainingsschema. Dit schema, wat per a.s. maandag 25 januari in gaat, zal in ieder geval gelden tot 9 februari a.s.

Bekijk (en download) het nieuwe trainingsschema via deze link in PDF: https://www.vvstolwijk.nl/images/Trainingsschema_lockdown_per_2501.pdf

De seniorenteams zullen in ieder geval t/m 9 februari nog niet trainen. Voor de jeugdteams geldt ook nog steeds dat er, naast de trainingen, alleen onderlinge wedstrijden tegen teams van de eigen vereniging gespeeld mogen worden. Kantine, kleedkamers en douches zullen voorlopig nog gesloten blijven. Wanneer er wijzigingen zijn, zullen deze uiteraard via de website, de nieuwsbrief en social media bekend gemaakt worden!