Aanpassing coronamaatregelen per 13-08-2021

En weer aanpassingen in het stappenplan zodat we nog weer meer mogen zo het laatste weekend dat er wedstrijden bij de jeugd gespeeld van worden.

• Per zaterdag 26 juni mogen alle teams weer wedstrijden spelen tegen teams van andere clubs.

• Toeschouwers zijn bij de wedstrijden met de inachtneming van de 1,5 meter afstand van harte welkom.

• De kleedkamers en douches zijn weer geopend, hier dienen nog steeds wel de regels zoals het aanhouden van de 1,5 meter afstand voor een ieder van 13 jaar en ouder, nageleefd te worden.

• Alle teams die weer gaan trainen, kunnen dit op een normale wijze doen.

• Het terras voor de kantine en de kantine zelf zijn weer geopend. Een ieder heeft verplicht een vaste zitplaats en de 1,5 meter wordt gehandhaafd. In de hal van kantine ligt een registratieformulier waarop een ieder verplicht zijn/haar gegevens in te vullen. Het meubilair zowel binnen als buiten staat op 1,5 meter van elkaar, laat zo staan als opgesteld. Ook nog even een reminder; het meenemen van eigen geluidsdragers is niet toegestaan!

• We doen een zeer dringend beroep op ieders medewerking zodat we niet na 1 dag hoeven te stoppen met de verruiming van deze maatregelen. Gebruik je gezonde verstand en neem kennis van de huidige regelgeving bij de V.V. Stolwijk. Samen gaan we er weer wat moois van maken!