Grote Club Actie start op 18 september!

De Grote Clubactie is weer begonnen!

Helpt u ons mee om weer een mooi bedrag bij elkaar te krijgen zodat er voor de jeugd leuke activiteiten georganiseerd kunnen worden en er materiaal kan worden aangeschaft? Een lot kost €3,00, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat. Tevens maakt u met uw lot kans op mooie prijzen met als hoofdprijs een bedrag van € 100.000,- ! Een lot kopen is eenvoudig! Via onderstaande link komt u op onze verkoopsite en kunt u één of meerdere lot(en) kopen.

Heeft u een kleinzoon, kleindochter buurmeisje, buurjongen of iemand anders die u kent en in de jeugd onder -10, -11, -12 of -13 bij VV Stolwijk voetbalt? Dan kunt u de naam van diegene (voornaam + eerste letter achternaam) kiezen bij het veld ‘Verkoper’. Dit gedeelte van de jeugd zal ons namelijk gaan helpen met het verkopen van loten. Degene die van hen de meeste loten verkoopt, wint een prijs. Dus op die manier kunt u uw  kleinzoon, kleindochter, buurmeisje of buurjongen op weg helpen!

Het veld ‘Verkoper’ is geen verplicht veld, dus u kunt het ook openlaten. U mag de link naar onze verkooppagina doorsturen naar wie u maar wil! Op die manier helpt ook u ons  om nog meer loten te verkopen! De trekking van de Grote Clubactie 2021 vindt plaats op woensdag 8 december. Vanaf 9 december vindt u de trekkingsuitslag op clubactie.nl.

We hopen op een mooie opbrengst! Helpt u ons mee?

Bertine Burger en Annelies Bak