Vacature hoofdtrainer per seizoen 2022-2023

Voetbalvereniging Stolwijk is voor seizoen 2022-2023 op zoek naar een hoofdtrainer voor de selectie. De selectie van V.V. Stolwijk bestaat uit een 1e en 2e team met ruim 30 spelers, waarvan het 1e uitkomt in zaterdag 4e klasse en het 2e in de res. 4e klasse zaterdag. Het betreft een relatief jonge selectie – grotendeels uit de eigen jeugd – met veel mogelijkheden tot ontwikkeling. De hoofdtrainer is verantwoordelijk voor de trainingen (op dinsdag- en donderdagavond) van de selectie en verzorgt de coaching van het 1e elftal op wedstrijddagen. Tijdens de trainingsavonden wordt de hoofdtrainer geassisteerd door een trainer van het 2e team.
Hiervoor zijn wij op zoek naar een trainer die voldoet aan de volgende competenties:

COMMUNICATIE
– Is sociaal en communicatief vaardig;
– Staat open voor feedback vanuit de groep en het bestuur/technische zaken en is in staat dit om te zetten in concrete actie(s);
– Is een teambuilder.

EMPATISCH VERMOGEN
– Is ambitieus (binnen de mogelijkheden spelersgroep) en enthousiast;
– Draagt de normen en waarden van de vereniging uit;
– Toont betrokkenheid bij de club;
– Staat in de vereniging en boven de groep;
– Kan omgaan met tegenslagen, teleurstellingen en conflicten.

SAMENWERKEN
– Staat open en zet zich in voor een goede samenwerking met het technisch kader binnen de vereniging.

KENNIS EN ERVARING VOETBALZAKEN
– Heeft ervaring als hoofdtrainer (kan ook bij hoogste jeugdelftallen zijn);
– Heeft interesse in jeugdvoetbal;
– Heeft een voetbalvisie die gericht is op verzorgd voetbal;
– Is minimaal in het bezit van het diploma UEFA C (UEFA B is een pré).

Het takenpakket bestaat uit:
• Training van het 1e elftal op dinsdag- en donderdagavond van 20:00 t/m 21:30 (in overleg);
• Begeleiden en coachen van het 1e elftal tijdens de wedstrijden;
• Werkt intensief samen en ondersteunt de trainer van het 2e;
• Heeft regelmatig overleg met de bestuur/technische zaken.

De trainer moet de ambitie hebben om het eerste elftal op een hoger niveau te brengen, waarbij van hem wordt verwacht dat hij rekening houdt met de mogelijkheden en onmogelijkheden van een dorpsclub. Wij bieden een enthousiaste spelersgroep met enkele ervaren krachten, prima werkomstandigheden op een mooi sportcomplex.

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met Jasper Verdoold, bestuurslid technische zaken bereikbaar op 06-30162614

Sollicitaties kunt u per mail sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. Sollicitatie trainer VV Stolwijk