Update corona maatregelen per 18 februari

We zijn er bijna, maar nog niet helemaal....

Nederland gaat in 3 stappen van slot en daarmee zijn we ook bij de V.V. Stolwijk ontzettend blij! Wat zijn de veranderingen voor de aankomende weken, we zetten ze hieronder even voor je op een rijtje:

• Tot en met vrijdag 24 februari heb je nog een CTB nodig om toegang te krijgen voor de kantine en de kleedkamers etc. Eenmaal binnen vervallen de 1,5 meter afstand, het mondkapje en het aanhouden van een vaste zitplaats. Buiten blijft tot 24 februari de 1,5 meter regel nog wel gelden.

• Vanaf vrijdag 25 februari vervalt de verplichting om een CTB te kunnen overleggen, vervalt de 1,5 meter buiten en vervallen daarmee eigenlijk de laatste regels voor op ons sportcomplex v.w.b. het coronabeleid.

Maar, let op! Corona is daarmee niet weg! Goed je handen wassen, geen handen geven etc. blijven het advies en uiteraard blijven de quarantaineregels gehandhaafd!

De laatste weken gingen een hoop wedstrijden vanwege coronagevallen niet door, laten we hopen dat het aantal besmettingen in Nederland snel afneemt zodat ook iedereen zijn/haar wedstrijden weer gewoon kan gaan spelen.

Op naar betere tijden met een hoop voetbalplezier!