In memoriam Peter Klip

Met grote verslagenheid hebben wij kennis genomen van het onverwachte overlijden op 58-jarige leeftijd van onze trainer/coach van Stolwijk 2

Peter Klip

Peter was van 2016 t/m 2019 trainer bij Stolwijk van het 2e elftal en de JO19. Die periode sloot hij af met een prachtig kampioenschap met de JO19.
Na een jaar afwezigheid keerde Peter in het seizoen 2020/2021 weer terug bij onze vereniging als trainer/coach van Stolwijk 2.

Onze gedachten en medeleven gaan uit naar zijn gezin en naaste familieleden. Wij wensen hen veel sterkte toe in deze moeilijke periode.

De training van Stolwijk 1 en 2 van donderdagavond 17 maart komt te vervallen. Dit geldt ook voor de wedstrijden van deze teams voor zaterdag 19 maart. Donderdagavond 17 maart is er wel gelegenheid om bij elkaar te komen op de voetbal voor een ieder die hier behoefte aan heeft.

Bestuur V.V. Stolwijk

Peter Klip