V.V. Stolwijk bestaat 90 jaar!

Logo 90 jaar

Hoera, vandaag bestaan we 90 jaar!! En dat vieren we met de bekendmaking én een 1e bericht van de Jubileumcommissie:

Op 1 mei in 1932 werd onze prachtige voetbalvereniging opgericht. V.V. Stolwijk bestaat op de dag af 90 jaar! Uiteraard laten we zo'n jubileum niet onopgemerkt voorbij gaan. Met het samenstellen van een enthousiaste jubileumcommissie zal het seizoen 2022/2023 volledig in het teken staan van het 90-jarig jubileum. De ideeën zijn talrijk en origineel, met een blik op het verleden en met het oog op de toekomst. Wij blijven jullie op de hoogte houden van al het nieuws en ontwikkelingen.

De Jubileumcommissie:
André Jonkheid, Stefan van Dongen, Martine de Jong, Fabienne de Vries, Bert Zwijnenburg, Raffy Jansen, Harvey van der Stelt, Tim van Eijk, Tygo van Ee, Matty Kuiijf en Wilma Egelman-Vonk.