Grote Club Actie op zaterdag 24 van start

GCA Logo Beeldmerk rechts kleur

De Grote Club Actie gaat weer van start per a.s. zaterdag 24 september en V.V. Stolwijk doet ook dit jaar weer mee! Door het meedoen aan deze actie werven wij extra inkomsten, zodat de jeugdafdeling financieel gezond blijft en wij leuke jeugdactiviteiten kunnen blijven organiseren. Wij zullen vanaf 24 september via de leiders of trainers in de groepsapp een link zetten waarmee je een lot kan kopen. Wij hopen dat ieder lid één lot koopt. Een lot kost €3,00 waarvan er € 2,40 naar de V.V. Stolwijk gaat.

De jeugdspelers van de O11, O12 en O13 teams geven we binnenkort via de leider of trainer een lotenboekje, waarmee ze vanaf 24 september langs de deuren kunnen gaan om loten te verkopen. Wij hopen dat we kunnen rekenen op je steun! Mochten er vragen zijn, laat het ons weten! Alvast bedankt namens de jeugdcommissie.

Bertine Burger & Annelies Bak