Spaaractie voetbalplaatjes V.V. Stolwijk

omslag

A.s. zaterdag 15 april vindt na afloop van de wedstrijd Stolwijk - VEP de Sponsormiddag plaats in de kantine. Om 17:00 uur zal de symbolische overhandiging van voetbalplaatjes/stickerboek plaatsvinden door de kinderen van Gerrit de Jong aan 3 jeugdleden. Tevens krijgt ook voorzitter Jan Anker een boek overhandigd. Dit boek, waarin gespaard gaat worden voor stickers van alle spelende leden binnen de V.V. Stolwijk, wordt uitgebracht in het kader van het 90-jarig bestaan van de V.V. Stolwijk.

De spelers van alle elftallen (jeugd en senioren) zullen overigens vanaf a.s. zaterdag door hun leider allemaal voorzien worden van ditzelfde boek. De stickers voor in dit boek zijn vanaf a.s. zaterdag te verkrijgen, bij iedere € 10,- aan boodschappen ontvang je een zakje met 4 stickers! Wij wensen iedereen veel spaarplezier!