Tentenkamp 2023 - 40e editie

Over 3 weken is het weer zover, dan begint de 40e editie van het Tentenkamp van V.V. Stolwijk. En wat voor een! Er is weer hard gewerkt door de vrijwilligers van de Tentenkampcommissie om een prachtig programma in elkaar te zetten. En omdat het de 40e editie is, is er voor het Thema "Feest" gekozen! En dat ook nog eens allemaal in het seizoen dat de voetbal zelf haar 90e verjaardag viert, mooier kan het niet.

Het programmaboekje is inmiddels rondgebracht en kan nu ook digitaal ingezien of zelfs gedownload worden. De voorkant van het programmaboekje staat hieronder, als je daarop klikt, opent de link naar het boekje.

We wensen de vrijwilligers nog veel succes met de voorbereidingen en alle deelnemers alvast ontzettend veel plezier toe!

T40