Nieuws

Beste leden en supporters!

Zoals heel Nederland hebben wij als vereniging de afgelopen week kennis genomen van de nieuwe COVID maatregelen welke gelden t/m zondag 19 december. 

Bij onze mooie vereniging lopen veel vrijwilligers rond met goede bedoelingen. Het laatste waar we zin in hebben is om als politieagent op ons sportpark rond te moeten lopen om te vertellen wat wel en niet mag. De opgelegde maatregelen zijn inmiddels voor iedereen duidelijk. 

Hier volgt nog een korte opsomming:
- Heb je klachten die horen bij de corona verschijnselen, blijf dan thuis;
- Waar mogelijk gaan de wedstrijden door binnen de gestelde regels, zie besluit KNVB (https://www.knvb.nl/nieuws/amateurvoetbal/competitiezaken/65574/besluit-knvb-over-het-amateurvoetbal-tot-aan-de)
- Het sportpark is gesloten voor toeschouwers met uitzondering van spelers en begeleiders;
- De kantine is gedurende de huidige maatregelen alleen in het weekend geopend voor spelers en begeleiding tot 16:00 uur. Aanwezigen dienen in het bezit te zijn van een geldig CTB en kunnen alleen zittend/geplaceerd een consumptie nuttigen.

De uitgebreide toelichting kun je ook vinden op https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/cultuur-uitgaan-en-sport/sport.

Mocht je toch nog vragen hebben dan kun je één van de bestuursleden altijd bellen of aanspreken. Gelukkig kunnen we met zijn allen nog wel gewoon blijven sporten! Laten we er met zijn allen voor zorgen dat we samen door deze periode heen komen. 


Hopelijk tot snel op ons mooie sportcomplex!

Help jij ons mee de kantine open te houden?

Sinds vorige week hangt er een heel groot barrooster op het luik waar voorheen de "snackcorner" zat. Wat is hiervan de bedoeling, zul je je afvragen? Nou, dat is eigenlijk heel erg simpel, hierop kan je je inschrijven voor een bardienst. Via de geel gearceerde plekken met een rood kruisje op bepaalde data kun je zien voor welke data en tijden we nog op zoek zijn naar mensen die komen helpen met het draaien van een bardienst.

Je schrijft dan echt in per datum, en zit niet direct aan een om-de-zoveel-weken schema vast. Tevens hebben we de diensten verkort tot 4 uur. Hiermee hopen we dat we het aantrekkelijker maken voor mensen om een keer te komen helpen. Uiteraard wordt je de eerste keer dat je komt helpen uitgebreid uitgelegd hoe alles werkt.

Hoe en bij wie schrijf je je in? Dit kan telefonisch / via whatsapp bij Lonneke Lakerveld via telefoonnummer 06-29069211 of via de mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het schema waar je je op in kan schrijven vind je via deze link: Barrooster 2021/2022


IMG 3014.

We hebben er met elkaar lange tijd naar uitgekeken dat we weer naar de voetbal mochten. Fijn een wedstrijd spelen, wedstrijdje kijken en na afloop met elkaar wat drinken. Helaas hebben we naast al het leuke ook geconstateerd dat er diverse vernielingen op en rond het terrein bij de kleedkamers/kantine zijn gepleegd en daar balen we uiteraard enorm van. Laten we het met elkaar leuk houden en genieten van de mooie accommodatie die we hebben en die ook zo mooi houden! 

Op vrijdag 8 oktober 2020 wordt de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering gehouden over het seizoen 2020-2021. De uitnodigingen hiervoor zijn reeds per mail verstuurd. Hieronder vind je de agenda van de avond.

Seizoen : 2020/2021
Datum : 8 oktober 2021
Aanvang : 20:30 uur

Agenda:

1. Opening

2. Notulen Algemene Ledenvergadering seizoen 2019/2020

3. Ingekomen stukken en mededelingen

4. Jaarverslag van de penningmeester

5. Benoeming van de kascommissie

6. Jaarverslag van de secretaris

7. Bestuursverkiezing
Aftredend en herkiesbaar
- Jans Both
- Floor Berends

Het bestuur stelt tevens voor ter uitbreiding van het bestuur op te nemen als bestuurslid:
- Geen

Tegenkandidaten kunnen worden gesteld door inlevering van een schriftelijke opgave met de gewenste kandidaat, ondertekend door tenminste drie leden tot uiterlijk 30 september 2020, in te leveren bij het secretariaat, Postbus 5, 2820 AA STOLWIJK.

8. Overige zaken
- Jubileum jaar V.V. Stolwijk seizoen 2022/2023
- Realisatie nieuwe kleedkamer en verduurzaming van de vereniging.
- Beleidsplan 2023-2028

9. Rondvraag

De Grote Clubactie is weer begonnen!

Helpt u ons mee om weer een mooi bedrag bij elkaar te krijgen zodat er voor de jeugd leuke activiteiten georganiseerd kunnen worden en er materiaal kan worden aangeschaft? Een lot kost €3,00, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat. Tevens maakt u met uw lot kans op mooie prijzen met als hoofdprijs een bedrag van € 100.000,- ! Een lot kopen is eenvoudig! Via onderstaande link komt u op onze verkoopsite en kunt u één of meerdere lot(en) kopen.

https://lot.clubactie.nl/lot/voetbalvereniging-stolwijk/230089

Heeft u een kleinzoon, kleindochter buurmeisje, buurjongen of iemand anders die u kent en in de jeugd onder -10, -11, -12 of -13 bij VV Stolwijk voetbalt? Dan kunt u de naam van diegene (voornaam + eerste letter achternaam) kiezen bij het veld ‘Verkoper’. Dit gedeelte van de jeugd zal ons namelijk gaan helpen met het verkopen van loten. Degene die van hen de meeste loten verkoopt, wint een prijs. Dus op die manier kunt u uw  kleinzoon, kleindochter, buurmeisje of buurjongen op weg helpen!

Het veld ‘Verkoper’ is geen verplicht veld, dus u kunt het ook openlaten. U mag de link naar onze verkooppagina doorsturen naar wie u maar wil! Op die manier helpt ook u ons  om nog meer loten te verkopen! De trekking van de Grote Clubactie 2021 vindt plaats op woensdag 8 december. Vanaf 9 december vindt u de trekkingsuitslag op clubactie.nl.  
 
We hopen op een mooie opbrengst! Helpt u ons mee?

Bertine Burger en Annelies Bak


Vanaf maandag 6 september ontvang je bij de PLUS in Stolwijk bij elke €10 aan boodschappen én bij geselecteerde actieproducten een voucher.
Spaar dus mee voor de V.V. Stolwijk!! 

Je kan de vouchers/cq sponsorpunten inleveren op de volgende link: https://www.plus.nl/info-spaar-voor-je-club. Lukt het niet om jou vouchers/cq sponsorpunten te verzilveren dan mag je ze ook inleveren bij de inlever box in de kantine of in de inlever box in de bestuurskamer. Ook kunnen de vouchers inleveren op adres Rietgors 8 te Stolwijk. Dan zorgen wij ervoor dat jou stem bij de V.V. Stolwijk terecht komt.

Alvast hartelijk dank voor jullie donatie!

241027596 4155546437856534 3162937742827750430 n

 

Vacature Stolwijk

We zijn op zoek naar gezellige en enthousiaste barmedewerkers, die op structurele basis kantinedienst willen draaien op de zaterdagochtend en/of middag, gedurende het voetbalseizoen september – juni.

De diensten duren in de ochtend van 07:30 - 13:00 uur en in de middag van 13:00 – 17:00 uur op de zaterdagen dat het 1e elftal thuis speelt, de andere zaterdagen van 13:00 - 18:00 uur.

Ben je enkele zaterdagochtenden of middagen beschikbaar en lijkt het je leuk om af en toe eens achter de bar te staan, meld je dan nu aan! Mail naar Lonneke Lakerveld (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of bel haar even op 06-29069211 of stuur op dit nummer een WhatsApp bericht.

De speelschema's van alle teams van de V.V. Stolwijk zijn bekend, deze zijn allemaal te zien in de app van de KNVB, www.voetbal.nl

We hebben de schema's van de selectieteams even in een PDF gezet, deze zijn hieronder te vinden en dus te downloaden.
Dat wil zeggen, voor Stolwijk 1 is het hele seizoen bekend, voor Stolwijk 2 het programma tot de winterstop. 

Speelschema Stolwijk 1 - seizoen 2021/2022
Speelschema Stolwijk 2 - seizoen 2021/2022 (1e seizoenshelft)

Graag hadden we het wedstrijdschema van de Dames hier ook al bij gezet, echter daar zijn alle correcte tijden nog niet bekend, dit schema volgt later.

En weer aanpassingen in het stappenplan zodat we nog weer meer mogen zo het laatste weekend dat er wedstrijden bij de jeugd gespeeld van worden.

  • Per zaterdag 26 juni mogen alle teams weer wedstrijden spelen tegen teams van andere clubs.

  • Toeschouwers zijn bij de wedstrijden met de inachtneming van de 1,5 meter afstand van harte welkom.

  • De kleedkamers en douches zijn weer geopend, hier dienen nog steeds wel de regels zoals het aanhouden van de 1,5 meter afstand voor een ieder van 13 jaar en ouder, nageleefd te worden.

  • Alle teams die weer gaan trainen, kunnen dit op een normale wijze doen. 

  • Het terras voor de kantine en de kantine zelf zijn weer geopend. Een ieder heeft verplicht een vaste zitplaats en de 1,5 meter wordt gehandhaafd. In de hal van kantine ligt een registratieformulier waarop een ieder verplicht zijn/haar gegevens in te vullen. Het meubilair zowel binnen als buiten staat op 1,5 meter van elkaar, laat zo staan als opgesteld. Ook nog even een reminder; het meenemen van eigen geluidsdragers is niet toegestaan!

  • We doen een zeer dringend beroep op ieders medewerking zodat we niet na 1 dag hoeven te stoppen met de verruiming van deze maatregelen. Gebruik je gezonde verstand en neem kennis van de huidige regelgeving bij de V.V. Stolwijk. Samen gaan we er weer wat moois van maken!

Van april tot eind juni is de opbrengst van statiegeld flessen bij COOP de Jong naar de jeugdafdeling van V.V. Stolwijk gegaan. En wat een fantastisch eindresultaat is er uit de bus gekomen. Er is voor bijna € 1.100,- aan statiegeldflessen ingeleverd en COOP de Jong heeft het bedrag verdubbeld tot een totaalbedrag van € 2.160,- !! 

Alle klanten die gedoneerd hebben en natuurlijk COOP Gerrit de Jong, heel hartelijk dank!

Coop de Jong flessen opbrengst

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Invalid Input
Invalid Input